Algemene Lessen

LESSEN VOOR ALGEMENE LICHAAMSVERSTEVIGING

BBB: Met de nadruk op spierversteviging en minder op cardio is dit een les voor wie zijn lichaam in vorm wil brengen/houden. Na een korte opwarming, nemen we de Billen-Borst-Buik stevig onder handen. De typische BBB-zones vullen we aan met andere belangrijke spierversterkende oefeningen voor een complete workout.

STRAKKE BUIK: Droom je van een strakke, platte buik, een stevige rug, een spierkorset welke je romp stabiliseert? Mis dan zeker deze les niet!

BODY WORKOUT: Een gevarieerde workout met oefeningen voor het gehele lichaam. Veroorzaakt geen toename van spiermassa, maar geeft u een strak gesculpteerde look. Er wordt gebruik gemaakt van lichte hand- en enkelgewichtjes, dynabands, tubes, pilates-circles, gymballs, e.a

CIRCUIT: Dit is een workout in circuitvorm waarbij zowel conditie als kracht aan bod komen. Maar ook buikspieroefeningen, stabiliteitstraining, coördinatie,… Voor iedereen die niet verlegen is van een uitdaging.

F.I.T.T. WORKOUT: In deze les legt de trainer iedere oefening stap voor stap uit en daarna gaat de groep van start op bijpassende muziek. Een superleuke workout! 

FUN, CARDIO EN SPIERVERSTERKING

FITNESS DANCE: Vergelijkbaar met Zumba. Veel fun en zweten op toffe muziek in de stijlen latino, funk, reggeaton,... Alle stijlen komen aan bod! Je hebt geen danservaring nodig.

HIPNTHIGH WORKOUT (NIEUW!): Een supertoffe workout op muziek met een weerstandband die je bevestigt aan de enkels.  De band zorgt ervoor dat de dijen, benen en bilspieren direct geactiveerd worden met als gevolg, sterk toenemende spierkracht en conditie, verbeterde huidstructuur en een verbeterde core stabiliteit. We starten het eerste deel van de les met verschillende workout-choreo's en voor het tweede deel van de les doen we spierversterkende oefeningen op de mat met de weerstandsband, ook aan armen en buik wordt er gewerkt...een totale body workout dus met een heel grote fun-factor. Let's sweat and have some fun!

STEP AEROBIC: In deze les worden op steps (opstapbankjes) aerobics-bewegingen aan een matige intensiteit uitgevoerd. We bouwen op naar toffe en energieke step-aerobic-combinaties. Enige ervaring vereist.

STRONG: Een leuke workout met zowel boks elementen, kicks, sprongen, push-ups, planks, sit-ups, … een HIIT (High Intensity Interval Training) op toffe muziek.
Het is voor iedereen toegankelijk die aan zijn/haar conditie opbouw wil werken en zijn/haar fitness goals wil bereiken.

KRACHT EN SPIERVERSTERKING

POWER CIRCUIT: Zocht je al naar een afwisselend alternatief voor uw eGYM en voorafgaande opwarming, dan moet je zeker deze lessen ervaren, Justine, Ine en Vic nemen je mee naar een next level. 
Deze trainingen gaan door op, onder en naast de Cablequad (krachttoestellen).

PUMP: Een groepsles met repetitieve oefeningen met kleine tot gemiddelde gewichten. Dit op leuke muziek. Alle spiergroepen komen aan bod en worden getraind. Op deze manier is deze les zowel spierversterkend als -opbouwend. Het stelt je op de proef zowel op gebied van kracht als uithouding.

TRX: Workout waarbij gebruik wordt gemaakt van de zwaartekracht en jouw lichaamsgewicht. TRX Suspension Training ontwikkeld kracht, balans, flexibiliteit en core stabiliteit tegelijkertijd.

Upcoming Padel Events

Voor meer info en om in te schrijven, klik op de flyer a.u.b.

Lees meer

Testimonials

De mening van onze leden telt !     &nbs...

Lees meer
Meer nieuws